As Tanxugueiras, en Vimianzo el 16 de mayo

As Tanxugueiras, en Vimianzo el 16 de mayo
As Tanxugueiras, esta semana en Carballo

Vimianzo iniciará la temporada de conciertos el próximo 16 de mayo con el trío revelación de la temporada en la fusión de la música tradicional: As Tanxugueiras, las favoritas del público para participar en Eurovisión. La actuación, que se enmarca en la programación de las Letras Galegas, dará comienzo a las 21.30 horas. Las entradas ya están disponibles en www.woutick.es a un precio de 10 euros. 


La alcaldesa, Mónica Rodríguez, afirma que “non hai mellor maneira de abrir boca para celebrar o día nas nosas Letras Galegas que cun concerto de Sabela, Aida e Olaia, quenes farán as delicias de todas as persoas que queiran achegarse a Vimianzo o vindeiro 16 de maio”, al tiempo que destaca que “non queremos que isto sexa só un concerto, senón que é a primeira data das Tanxugueiras na Costa da Morte e queremos que a súa forza traspase, como ben din elas, fronteiras”. 


Aunque es la primera vez que las tres cantareiras estarán en Vimianzo tras su gran éxito como candidatas a Eurovisión, las tres jóvenes artistas ya participaron en la Muiñada en esta localidad, cuando todavía eran poco conocidas. El pasado jueves también estuvieron en Carballo para participar en el festival de contenidos digitales Interplay.

As Tanxugueiras, en Vimianzo el 16 de mayo

Te puede interesar