El Concello de Muxía licitará este mes obras por valor superior a 1,77 millones de euros

El Concello de Muxía licitará este mes obras por valor superior a 1,77 millones de euros
Una de las obras ejecutadas por el Concello de Muxía | CEDIDA

El Concello de Muxía sacará a licitación este mes obras por más de 1,77 millones de euros. Al plan “Máis Rural”, del que ya se completó la segunda fase de obras tras sacar la semana pasada más de 240.000 euros, se suma inversiones del POS tales como intervenciones en Bardullas o Buiturón. “Deste xeito, Muxía consolídase como un dos concellos da contorna con mais licitacións en marcha e con récord de investimento”, afirman fuentes municipales.


En este plan de obras se recogen cerca de 30 intervenciones tanto en el núcleo de la villa como en el rural. “Esta cifra de investimento non se manexaba desde fai bastantes anos neste concello e, gracias a isto, Muxía será o municipio que máis obras porá en marcha no actual e vindeiro mes”, destacó el alcalde Iago Toba.


En este lote están incluidas una serie de intervenciones en pequeños núcleos rurales que a pesares de ter pouca poboación, este equipo de goberno prometeu que non sería un impedimento para facer unhas melloras moi necesarias e reclamadas en diferentes lexislaturas polos propios veciños. Así é o caso de Martineto ou Figueroa, onde reunímonos coa veciñanza en diferentes ocasións para que o que estamos a vivir hoxe sexa unha realidade”, destacó Toba. El concejal de Obras, Javier Romar, puso en valor que “a través deste ambicioso plan de obras poñeremos solución ás demandas históricas dos veciños e veciñas e cumpriremos coa promesa feita por este equipo de goberno, a pesar das dificultades e trabas que tivemos durante anos por parte da oposición”. 

El Concello de Muxía licitará este mes obras por valor superior a 1,77 millones de euros

Te puede interesar