Un grupo de vecinos de las localidades muxianas de Vilachán y Guisamonde se concentraron el pasado lunes para reclamar al Concello de Muxía que proceda a la reparación de la carretera que comunica ambos lugares y que lleva cerca de tres meses cortada a raíz de producirse un hundimiento del firme en el denominado puente del rego de Vilachán.
Los vecinos han pedido ayuda al grupo del BNG, que ha llevado el asunto al pleno en varias ocasiones. Según la nacionalista Mercé Barrientos, su formación denunció en el mes de mayo el peligro que suponía el estado del citado puente, toda vez que llevaba meses con una chapa combada cubriendo el hundimiento del pavimento.
“A resposta do goberno municipal foi cortar a estrada”, señala la concejala del BNG, que volvería a solicitar la reparación del vial en el pleno de julio.
“Daquela a estrada levaba xa dous meses cortada obrigando aos veciños a dar unha volta por Frixe ou Morquintián para acceder a fincas ou casas e dificultando que en caso dunha urxencia puideran chegar as ambulancias ou vehículos de emerxencias sen ter que dar este rodeo por vías nas que o estado do firme tamén é lamentable”, dice Barrientos
.
El grupo opositor lamenta que en estos tres meses no se haya hecho gestión alguna por parte del Concello de Muxía para solucionar el problema, de tal forma que “a ponte segue afundida, a estrada cortada e a vexetación invadindo xa unha boa parte do asfalto”.
Todo ello, añade la portavoz del BNG, cuando se acerca a tempada de recolleita do millo e os veciños non saben por onde van pasar os tratores nin tampouco o transporte escolar dos rapaces en setembro”.