El PP carballés se postula como la única opción de cambio al gobierno del BNG

Mitin del PP, este jueves en Carballo / Marema

El Pazo da Cultura de Carballo se llenó este jueves con motivo del mitin central del PP, en el que el candidato local, Rubén Lorenzo, estuvo acompañado por el presidente provincial del partido y vicepresidente segundo de la Xunta, Diego Calvo

 

Los populares se presentan como la única opción de cambio en el gobierno municipal. “O cambio en Carballo pasa por votar ao Partido Popular. Somos a única opción dun cambio necesario porque o goberno de Evencio Ferrero está agotado”, .aseguró Diego Calvo. El alcalde, el nacionalista Evencio Ferrero, “xa deu todo o que tiña que dar e Carballo necesita ganas, xestión eficaz e renovación”, añadió Calvo. 
“Rubén sabe o que necesita Carballo. Está a facer unha campaña baseada no futuro de Carballo, sen menospreciar a ninguén e, o que é máis importante, ten moitas ganas de ser o alcalde de Carballo”, destacó el líder popular.


Rubén Lorenzo ha llevado a cabo su campaña con mítines por las parroquias y con un programa que, como él mismo ha definido, “es realista, ambicioso, lonxitudinial e, sobre todo, achegado ás necesidades dos veciños, con proxectos que farán que Carballo avance. Queremos un Carballo vivo que desperte do letargo no que o sumiu o BNG”, ha apuntado Lorenzo durante la campaña.

El PP carballés se postula como la única opción de cambio al gobierno del BNG

Te puede interesar