Vimianzo mejora dos itinerarios de la Vía Céltica

Vimianzo mejora dos itinerarios de la Vía Céltica
Señal de la Vía Céltica | AEC

El Concello de Vimianzo ha culminado nuevos trabajos de mejora y limpieza en dos itinerarios de la Vía Céltica que confluyen en Romar y que fueron descubiertos recientemente por la asociación promotora de la ruta. 
El director de la asociación, Manuel Amigo, aseguraba que “buscamos novas opción xa que os camiños anteriores eran perigosos ao pasar directamente pola estrada,” añadiendo que “a base de investigar, ler documentos antigos e buscar novas rutas en mapas atopamos dous percorridos diferentes que conflúen en Romar e que teñen orixes históricas vencelladas ao Camiño.”


El Concello de Vimianzo inició los trabajos de acondicionamiento de estas rutas desbrozando la maleza existente. Una vez acabados, la asociación procedió con la señalización correspondiente y su inclusión en el “track” oficial. 
Por su parte, la alcaldesa de la localidad, Mónica Rodríguez, destacó que “é un gran pracer seguir traballando por promover a Vía Céltica e poñer o noso grao de area en que se siga coñecendo. Son dous itinerarios moi bonitos, nos que a natureza é a gran protagonista, e agardamos que sexan moitos os peregrinos que gocen deles.” 

Vimianzo mejora dos itinerarios de la Vía Céltica

Te puede interesar