El Concello de Vimianzo y la compañía Xeal firmaron ayer un convenio de colaboración para poner en marcha el programa “Conectando Corazóns”, una iniciativa social destinada a combatir la soledad no deseada y el aislamiento social en el municipio. El acuerdo fue rubricado en el salón de plenos por la alcaldesa, Mónica Rodríguez, y la CEO de Xeal, María Couto.
Con este programa se quiere promover la atención inmediata, el acompañamiento social y el desarrollo de actividades comunitarias dirigidas a personas que se encuentren en situación de soledad, especialmente en las zonas más rurales y con población envejecida.
María Couto destacó que la “esta colaboración enmárcase na nosa política de responsabilidade social corporativa e criterios ASG (ambientais, sociais e de gobernanza), en liña co noso compromiso firme coa comarca e coas institucións que traballan por mellorar a calidade de vida dos seus habitantes”, reforzando así su compromiso con los colectivos más vulnerables.
Para Mónica Rodríguez, la iniciativa se trata de “unha mostra de como a colaboración público-privada pode dar resposta a retos sociais reais”. “A loita contra a soidade é unha prioridade para este goberno local, e con esta iniciativa damos un paso adiante na construción dunha sociedade máis xusta, próxima e humana”, subrayó. La alcaldesa mostró su agradecimiento “a todo o departamento de Servizos Sociais municipais, polo seu gran traballo para acadar un convenio que é froito da vontade, vocación e corazón”.
“Conectando Corazóns” supondrá un impulso significativo en la promoción del bienestar emocional de personas mayores y colectivos vulnerables, facilitando una detección rápida de situaciones de vulnerabilidad o deterioro de la salud, permitiendo activar los recursos sociales y sanitarios lo antes posible.