La Diputación ha aprobado la resolución definitiva de las ayudas del programa dirigido a entidades sin ánimo de lucro que trabajan en la promoción turística. Esta línea destina más de dos millones de euros para apoyar 18 proyectos que contribuyen a la dinamización y vertebración del territorio a través del turismo.
Entre esas entidades figuran tres de la Costa da Morte, que reciben más de 314.000 euros. Se trata de la Asociación de Concellos do Camiño de Fisterra e Muxía (124.842 euros); Asociación de Empresarios e Promoción Turística de Camariñas (69.940 euros); y la CMAT, Costa da Morte Asociación Turística (119.400 euros). Junto a ellas, destacar también los 168.000 euros que van para la asociación de concellos de la Vía Verde Compostela-Tambre-Lengüelle, que promueve el aprovechamiento turístico de las antiguas vías ferroviarias, de la que forma parte Cerceda.
El vicepresidente provincial y titular de Turismo, Xosé Regueira, destacó “a obriga de facilitar o traballo e a cooperación entre todos os axentes do sector para a promoción turística da provincia dende un punto de vista sostible pero tamén cohesionado e que prima a calidade”. “Estas axudas”, añade el vicepresidente provincial, “teñen gran importancia pola diversidade da nosa oferta turística nun territorio que alberga oito xeodestinos moi diferentes, pero con liñas estratéxicas conxuntas que son o resultado dese traballo colaborativo”.