El PP larachés presenta su candidatura a las municipales

El PP larachés presenta su candidatura a las municipales
Candidatura del PP larachés, durante su presentación este domingo / Raúl López

El Partido Popular de A Laracha presentó este domingo su candidatura a las próximas elecciones municipales del 28 de mayo, en un concurrido acto en la Casa de Cultura, donde estuvo arropado por el presidente del PP provincial, Diego Calvo, y el secretario general del partido, Evaristo Ben.


Diego Calvo avaló el trabajo realizado por el cabeza de lista y actual alcalde, José Manuel López Varela, durante tantos años. “De José Manuel pouco hai que dicir, basta con botar unha ollada a como estaba o municipio antes de que chegará el e como está agora”, afirmó.


Por su parte, José Manuel López Varela afirmó tener  “a máxima ilusión por liderar este novo proxecto do Partido Popular da Laracha”, una responsabilidad que asume con “humildade e co orgullo de estar á fronte dun grupo de 27 homes e mulleres que combina experiencia e xuventude, no que están representadas as trece parroquias, que conta con persoas de diversos sectores profesionais e todas elas preparadas para traballar pola mellora da calidade de vida dos nosos veciños”.

 

Pp laracha 1
Pp laracha 1


López Varela puso en valor la  “seria e eficiente”  gestión del PP en los últimos años, haciendo de A Laracha “un lugar cada día mellor para residir, convivir, traballar e investir”,  y concluyó diciendo que “temos moi claro o modelo de municipio que queremos e, o que é máis importante, demostramos que sabemos como levalo a cabo con garantía de eficacia”. 

El PP larachés presenta su candidatura a las municipales

Te puede interesar