Los bomberos denuncian la instalación de cámaras en el interior de los parques

Los bomberos denuncian la instalación de cámaras en el interior de los parques
Protesta de los bomberos en la Praza do Obradoiro, en Santiago I Europa Press

El colectivo de bomberos comarcales denuncia que durante esta semana  comenzó la instalación de cámaras de videovigilancia en los parques dependientes de los Consorcios provinciales. Según indican, la instalación de estos sistemas no fue comunicado a los representantes de los trabajadores.


“Non sabemos se buscan brindar seguridade ou supervisar os procesos de produtividade, pero o caso é que están a montar equipos que non cumpren cos preceptos que establece a lexislación, xa que as cámaras que se instalen non deben rexistrar audio, e todas elas dispoñen de micrófonos e avanzados sistemas de procesado e compresión dos arquivos de son”, indica, José Luis Pareja, miembro del Comité de Huelga, que el pasado día 2 era testigo de las tareas de instalación en su parque de Ordes. 


Ángel Moldes, presidente del Comité de Huelga subraya que si quieren hacer un buen control laboral deben empezar “por instalar as cámaras nos nosos vehículos e nos cascos dos bombeiros”. Así, indica, “poderían observar a realidade do noso traballo e ser máis conscientes dasgrandes carencias de persoal que temos, pero seguro supervisar ese traballo non é algo que lles interese”. El comité cree que esto es una medida más de presión de Xunta y Diputación.

Los bomberos denuncian la instalación de cámaras en el interior de los parques

Te puede interesar