Los oleiros de Buño afirman que no habrá Mostra y Cañizo defiende que sí la habrá

Los oleiros de Buño afirman que no habrá Mostra y Cañizo defiende que sí la habrá
Un taller de barro en la pasada edición de la Mostra de Olería

Discrepancias entre la Asociación Oleira de Buño y el concejal de Turismo y responsable de la Mostra de Olería hacen tambalear este evento a menos de un mes de su celebración. La entidad emitía este sábado un comunicado afirmando que no van a permitir que “ninguén xogue co noso medio de vida e nos intente manipular mentras tira abaixo a imaxe de un dos últimos pobos alfareiros que queda en España”, por lo que con “inmensa tristura” anunciaban que “non haberá Mostra de Olería de Buño nin este ano nin ningún outro ata que o señor Alfredo Cañizo se dé conta do dano que lle está a facer á nosa artesanía e por conseguinte, ao pobo de Buño, e decida así en beneficio dun pobo e da súa tradición, desistir do seu empeño en organizar un evento onde nin o queren nin é ben recibido”. 


La asociación afirma tener “grandes discrepancias con Alfredo Cañizo como organizador de la Mostra y destaca que el evento, además de repercutir en la economía de los oleiros “é unha forma de amosarlle ao resto do mundo o noso traballo, a nosa tradición e o noso pobo”, de ahí que no estén dispuestos a que nadie juegue con su medio de vida. 


Alfredo Cañizo por su parte se mostraba muy sorprendido por el anuncio de los oleiros, ya que, según dijo, hasta hace unos días trabajaron codo con codo en la organización del evento. Subrayó además que la Mostra se celebrará los días 3, 4, 5 y 6 de agosto y ya tienen prácticamente todo listo, puesto que “o Concello é quen organiza a Mostra, non son os oleiros”. 


El edil explicó que el Concello ya les ha remitido una notificación para saber quien va a participar en el evento, y, aún en caso de que no acuda ninguno de ellos, seguirán promocionando igualmente esta artesanía. “Porque Cañizo non ten nada en contra da olería, nin dos oleiros nin de Buño, senón todo o contrario, o que fago é traballar polo meu concello”, indica el edil, quien pregunta a los oleiros “cal é o motivo real polo que están na miña contra”. 


Alfredo Cañizo asegura estar harto de la “lenda urbana” que “algúns” han creado sobre su figura sin razón alguna. “Se en Malpica chove é culpa de Cañizo, se hai Nordés é culpa de Cañizo, se hai pouca xente nos bares é culpa de Cañizo, se non hai turismo é culpa de Cañizo, se chove en San Adrián do Mar é culpa de Cañizo....” añade. 


 

Los oleiros de Buño afirman que no habrá Mostra y Cañizo defiende que sí la habrá

Te puede interesar