El rapero camariñán Lopes encabeza el cartel musical de la 32ª Mostra do Encaixe

El rapero camariñán Lopes encabeza el cartel musical  de la 32ª Mostra do Encaixe
El rapero camariñán Lopes | CEDIDA

El rapero camariñán Lopes será la actuación estelar de la programación musical de la 32ª Mostra do Encaixe de Camariñas que tendrá lugar en Semana Santa. Según dio a conocer este sábado el Concello, Lopes será el encargado de clausurar el evento la noche del 9 de abril, una vez que se entreguen los premios del concurso de Noveis Deseñadores. 
 

El artista, que llegará a Camariñas directamente de México, avanzó que “traemos un show cargado de enerxía e forza coma sempre, pero cunhas ganas especiais por ser na miña terra. Interpretaremos temas como “Pole”, “Pena”s, “Bandolero 2”… e intentaremos que o público conecte con nos ó máximo”. Será un concierto muy especial para el rapero, no solo por tocar en casa, sino por hacerlo en la Mostra “porque os últimos anos sempre tiñamos algunha rodaxe ou concertos fóra de Galicia”. 


Será además un espectáculo muy emotivo porque “os recordos que teño de pequeno é ver sempre o pobo moi cheo de xente de fóra, miña nai e miña avoa palillar, todas as familias preparándose para ir xuntos á Mostra, os desfiles tan variados...Pero o máis bonito de todo isto e a enerxía positiva que se respira no pobo durante esa semana”, aseguró e invitó “a todo mundo a que se pase a desfrutalo este 2023”. 

El rapero camariñán Lopes encabeza el cartel musical de la 32ª Mostra do Encaixe

Te puede interesar