Miñones destaca los 22 millones invertidos por el Gobierno de Sánchez en la Costa da Morte

Miñones destaca los 22 millones invertidos por el Gobierno de Sánchez en la Costa da Morte
Los candidatos socialistas paseando por la zona portuaria de Camariñas

Dentro de los actos electorales desarrollados en la jornada dominical por el PSdeG provincial destacaron los que tuvieron lugar en alguna de las muchas localidades de la Costa da Morte en las que se celebraban los festejos de la Virgen del Carmen.


Era el caso de Camariñas, villa a la que se desplazaron los candidatos al Congreso y al Senado por A Coruña, José Miñones y Xosé Sánchez Bugallo, respectivamente, acompañados por Obdulia Taboadela (número 2 al Senado) y por el secretario xeral provincial, Bernardo Fernández Piñeiro.


“Hoxe é un día moi especial para a xente do mar, un sector que conta desde hai cinco anos co apoio do goberno socialista; defendimos os intereses da pesca galega en Bruselas ante o ataque da normativa europea contra a pesca de arrastre e tamén negociando as cotas”, recordó el número 1 de la lista al Congreso. 

 

Miñones aludió asimismo a la “Lei de Pesca Sostible e o aumento dos dereitos sociais das mariscadoras e redeiras”, a las ”numerosas axudas pola subida do gasóleo e as consecuencias do conflicto en Ucraína, as últimas de 50 millóns de euros esta mesma semana, dos que a metade serán para Galicia”.


Por último, el ministro de Sanidade se refirió a los “22 millones de euros de investimentos na Costa da Morte, dous millóns no caso de Camariñas, para carrís bicis, sendas, iniciativas de turismo sostible ou a renovación dos cuarteis da Garda Civil”.


Por su parte, José Sánchez Bugallo aseguró que “un dos grandes obxectivos da dereita neste campaña electoral é enfrontar socialismo e sanchismo, cando a política de Pedro Sánchez é a defensa dos valores socialistas da igualdade e a liberdade”.

 

Miñones destaca los 22 millones invertidos por el Gobierno de Sánchez en la Costa da Morte

Te puede interesar