El PSdeG propone en Carballo la gratuidad de todo el material escolar

El PSdeG propone en Carballo la gratuidad de todo el material escolar
Patricia Iglesias (izquierda) y Julio Abalde (derecha) visitaron dos centros educativos de Carballo | MAREMA

La cabeza de lista por el Partido Socialista en la provincia de A Coruña de cara a las elecciones autonómicas del 18 de febrero, la carballesa Patricia Iglesias, junto al número dos de la candidatura, Julio Abalde, visitaron durante la jornada de ayer varios centros educativos de Carballo.
Entre el CEIP Fogar y el IES Alfredo Brañas, los candidatos socialistas presentaron las propuestas de su formación en materia educativa, acompañados por Aitor Bouza, secretario adjunto del PSOE provincial y candidato.


Era el propio Bouza quien daba importancia a la incorporación de la carballesa Patricia Iglesias a la candidatura socialista, “sumamos á nosa lista o talento desta terra, como é o caso de Patricia Iglesias, unha persoa vinculada a esta comarca que se incorporou para estas eleccións ao proxecto que lidera Besteiro”.
Por su parte, la cabeza de lista decía sentirse “moi orgullosa de estar na terra onde nacín e no instituto onde estudei, o Alfredo Brañas, na educación pública” Añadía que está “encantada de sumarme ao proxecto de Besteiro, que recolle as ideas progresistas e feministas que teño dende que teño uso de razón, e polo tanto son unha firme defensora da educación pública”.


En materia de educación, los candidatos provinciales hicieron un despiece del programa presentado por su partido, en el que destaca la recuperación de la gratuidad de los libros de texto, “o noso candidato, José Ramón Gómez Besteiro, presentou onte o noso programa educativo, destacando a nosa aposta pola gratuidade dos libros de texto que xa fora aprobada por Touriño e posteriormente eliminada polo PP,”  resaltaba Patricia Iglesias.
Durante la intervención de Julio Abalde, antiguo rector de la UDC, quiso destacar que la gratuidad se ampliará más allá de tan solo los libros de texto, añadiendo que su programa “busca recuperar e ampliar os dereitos dos rapaces e das rapazas, non só coa gratuidade dos libros de texto, senón tamén logrando por primeira vez a gratuidade de todo o material escolar”. Una medida que, según Abalde, supondrá “un aforro ás familias de preto de 600 euros por cada neno ou nena”.

El PSdeG propone en Carballo la gratuidad de todo el material escolar

Te puede interesar